Christa, Johan en Kurt in de VS, 12 juni tot 15 juli 2009

California, here we come!

En dan is het na bijna twee jaar plannen maken eindelijk bijna zover. Vrijdag om half twee vliegen we naar LA. De koffers zijn al ingepakt, de laatste wasjes worden gedraaid, de laatste overdrachten op het werk (bijna) geregeld. De map met reserveringen en vooral met leuke reisideeën ligt klaar. Ben benieuwd of de marechaussee op Schiphol zo alert is om me te feliciteren met mijn verjaardag vrijdag

Laughing
. En de immigration officersin LA...

Leuk als je onze reislog gaat volgen! We zullen niet overal internettoegang hebben, maar ik ga mijn bestdoen om regelmatig een update te plaatsen. Ik hoop dat je van de verhalen zult genieten.

Oh en collega's.... mijn werktelefoon doet het niet in Amerika!Da's nou jammer...

Wink

Groetjes,
Christa

Reacties

Reacties

Bernita

wat 'n leuke site Christa; heb me meteen maar gemeld voor nieuwe verhalen, leuk voor de afwisseling op 't werk :-) ik hoop dat 't vanavond niet te laat wordt! succes met de laatste loodjes & goeie reis!

Bianca (jerbia)

Hallo Christa, Johan en Kurt,

Jullie gaan een fantastische vakantie tegemoet! Ik wens jullie een hele goede reis en veel plezier in de VS! Uiteraard ga ik jullie volgen.

Groetjes,
Bianca (jerbia AllesAmerika Forum)

karin ( jokaluma op AA forum )

ook hier nog even een reactie,
veel plezier ,ik zag dat er de mogelijkheid was om je aan te melden voor updates.heb ik dus meteen gedaan.
GENIET ERVAN !!!!

Kangie

Geniet van jullie vakantie, en van harte gefeliciteerd met je verjaardag Christa! Jij bent vrijdag wel lang jarig!
Groeten Anjo

Annelies

Dag reislustige familie,
Ontzettend veel plezier , na zoveel voorpret zal de reis ongetwijfeld fantastisch zijn. Geniet ervan met zijn drietjes. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Christa en ik ben zeer benieuwd of je een oplettende douanebeambte hebt.

Groet Annelies

Betti

Wat heerlijk 34 dagen vakantie. Heel veel plezier. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Wij vertrekken over 15 dagen.
Groetjes,
Betti (AAforum)

Bianca (jerbia)

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Christa!

Susan

en dan eindelijk....aangekomen in LA! Hoe is jullie reis verlopen? Hebben jullie Kurt een beetje kunnen vermaken of vond hij het erg lang? ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen en wens jullie alvast heel veel plezier! Nu ik jullie blog gevonden heb ga ik jullie lekker lastig vallen met allemaal mailtjes:-) heel veel liefs!

Cora

Wens jullie een hele fijne vakantie toe.
En zal jullie op de reis volgen via jullie blogg

Groetjes en een dikke knuffel voor Kurt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!