Christa, Johan en Kurt in de VS, 12 juni tot 15 juli 2009

Planning dag 24 - 5 juli San Francisco -> Monterey

Planning

Het is vandaag zondag en we verlaten de stad en rijden richting zuiden, naar Monterey. We zullen vandaag zo'n 200 kilometer afleggen.

Over de route naar Monterey twijfel ik nog. We kunnen de hele dag de tijd nemen om op ons gemak naar Monterey te rijden. Het meest voor de hand liggend is omde Route One (de kustweg die helemaalvan Canada naar Mexico loopt) te nemen en via Santa Cruz te rijden (de plaats waar Jack O'Neill de wetsuit uitvond!). We kunnen daar met de Roaring Camp railroad een uitstapje maken, waarbij we vanuit de Redwoods naar het strand van Santa Cruz kunnen rijden en weer terug.

Als surfliefhebber zal ik het ook leuk vinden om een kijkje bij het strand te nemen en Kurt zal zeker de Santa Cruz boardwalk kunnen waarderen.

We kunnen ook via het binnenland rijden en onderweg een kijkje nemen bij de outletshops in Gilroy, die schijnen nogal goed te zijn. Aan de andere kant komen we vast nog genoeg outlets tegen en misschien zitten tegen deze tijd onze koffers al helemaal vol.

En waar we de komende 3 nachten slapen in Monterey? Ik heb al een hele tijd een reservering voor een one room Kabin in de Monterey - Santa Cruz KOA, maar ik denk er sterk over om deze te annuleren. Een verblijf op een KOA geeft Kurt wel veel bewegingsvrijheid, maar bij nader inzien vind ik een prijs van $ 124 per nacht voor een basic cabin in verhouding wel heel erg prijzig. Dan denk ik dat ik liever een motel of hotel boek.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!