Christa, Johan en Kurt in de VS, 12 juni tot 15 juli 2009

Planning dag 21 - 2 juli Yosemite -> San Francisco

Planning

Deze ochtend rijden we op ons gemakje richting San Francisco. Het is ongeveer 250 kilometer, dus we zijn een uurtje of 3,5 onderweg. We zullen dus wel tegen de middag aankomen. We gaan ervan uit dat TomTom ons wel weer de weg wijst in de binnenstad van San Francisco.

Ons4* hotel hebben weal een hele tijd geleden via Priceline geboekt. Ik dacht dat het lastig zou zijn om voor eenredelijk bedrag in het weekend van 4 juli een kamer te krijgen in San Francisco,maar het lukte vrij vlot tegen een zacht prijsje. Wezitten in het WarwickHotel op twee blokken afstand van Union Square. Helaas is het parkeren er wel duur, 35 dollar per dag. Maar we zullen kijken of we in de buurt misschien nog wat voordeliger kunnen parkeren.

Het hotel bleek bij navraagvia mail geen kamer met tweebedden beschikbaar tehebben, alleen met één queen. Noukunnen we een luchtbedje op de grond gooien, maar we hebben toch maar de upgrade geaccepteerd voor 40 dollar pernacht naar een suite, dus met een aparte slaapkamer. Is wel heel erg prettig, zeker omdat we er 3 nachten zitten.Hebben we toch een beetje de ruimte en kunnen we 's avonds rustig nog wat tv kijken terwijl Kurt slaapt.
Ik hoop wel dat ze zullen voldoen aan mijn verzoek om een kamer op één van de bovenste verdiepingen, want je schijnt er wel last van verkeerslawaai te kunnen hebben.

Nou, en dan zijn we dus in San Francisco. We kunnen heel erg genieten van een stedenreis, afgelopen jaar nog heerlijk met z'n tweetjes naar Rome geweest. Maar met een klein jochie erbij is het toch wel heel anders. Benieuwd hoe dat zal gaan. Ik twijfel op dit moment ook nog steeds of ik de buggy mee zal nemen, anders hangt meneer om de vijf stappen aan ons been omdat ie 'zo moe' is. Maar ik realiseer me ook dat dit in San Francisco met die heuvels juist ook wel eens heel onhandig kan zijn. We kunnen natuurlijk ook zoveel mogelijk gebruik maken van het openbaar vervoer en als het moet, de kleine man maar even op de schouders nemen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!