Christa, Johan en Kurt in de VS, 12 juni tot 15 juli 2009

Planning dag 1 - 12 juni - Heenreis

Planning dag 1

Leuk detail: Dit zal waarschijnlijk de enige keer zijn dat ik eenverjaardagdie 33 uur duurt mee zal maken!

Vandaag vliegen we om 13:30 uur vanaf Schiphol. We gaan lekker met de auto, want Johan heeft vanuit zijn werk een pas om gratis lang te kunnen parkeren, ideaal!Bij aankomst hoeven we alleen de koffers nog in te checken, want onszelf hebben we 24 uur van te voren al online ingecheckt (ik lig dan klaar voor de laptop om hopelijk een paar mooie stoelen te bemachtigen met behulp van seatguru!)

We vliegen met een groot KLM 747 toestel met zo'n 'bultje' bovenop,Kurt zal het vast geweldig vinden.Hopelijk kunnen we hem een beetje bezig houden in het vliegtuig en het zou nog mooier zijn als hij zichzelf af en toe ook nog even weet te vermaken. Johan en ik zullenons wel in shiftsmet hem bezig gaanhoudenom ook zelf nog wat rust te kunnen pakken.Zie ook het verhaal 'de vluchten'.

De planning is om 15:30 uur te landen. Het is dan 00:30 uur nederlandse tijd. We hebben overwogen om dan in 1 x naar San Diego te rijden, maar Johan ziet dat niet zo zitten. Het duurt tenslotte ook nog wel even voor je door de customs heen bent en je auto hebt. We hebben daarom via Priceline een hotel vlakbij LAX geboekt, waar we met een hotelshuttle heen zullen gaan. We halen de huurauto de volgende ochtend op.